Blije klanten

Deze foto wilden wij jullie niet onthouden.
Het deel van ons team dat hier de uitvoeringen van de games heeft gedaan, is uitgenodigd een tour te maken door de verschillende onderdelen van dit grote bedrijf.
Onze Monica van de backoffice mocht ook mee.

 

 

 

Het Bordspel

De Kerst periode is bij uitstek een tijd waarin er veel bordspelen worden gespeeld.
In zowel de NRC als ook de Volkskrant van afgelopen week werd een publicatie geschreven over de opkomst van bordspelen.
Citaat NRC https://www.nrc.nl/nieuws/2019/12/13/niet-stappen-maar-spelen-a3983792 : ‘Mensen spelen ook omdat ze zich met elkaar verbonden willen voelen, niet alleen omdat ze willen winnen.’

In ons werk maken we veel gebruik van bord- en andere spellen. Het samen spelen is niet alleen leuk, het samen leren gaat makkelijker en op een ontspannen wijze. Feedback geven en samen leren wordt zo makkelijker. .

De afgelopen jaren maakten wij, voor verschillende organisaties, veel spellen; dilemmakamers, escaperooms, bord- en vloerspelen en ook digitale games.

Onze ondertitel is niet voor niets : GAME BASED CHANGE

De Weg Naar Veiligheid

Voor de start van hun veiligheidstraject vroeg Heineken ons een spel te maken over veiligheidsgedrag.
We maakten twee versies. Een voor leidinggevenden en een voor medewerkers.
Afgelopen week werd er met 150 leidinggevenden op 5 bordspelen het spel ‘ De Weg Naar Veiligheid” gespeeld ‘.
Deze leidinggevenden hebben nu, naast het zelf spelen van het spel, ook de tools in handen gekregen om zelfstandig de versie met medewerkers te gaan spelen.

 

Strukton