traject

Focus op de klant

ROC Midden Nederland

Leidinggevenden van ROC Midden Nederland leren de nieuwe klant strategie kennen dmv een game

Focus op de klant

Vraag van de klant

Leidinggevenden van het ROC Midden Nederland (staf en lijn) doorliepen een MD traject. In vijf modules leerden zij de nieuwe strategie van het ROC MN kennen. In de sessie over klant-centraal werd Salsaparilla gevraagd een game te maken om deze bijeenkomst vorm te geven.

Aanpak

Salsaparilla maakte een game waarin de deelnemers werden uitgedaagd om nieuwe dingen (betere dienstverlening, verdiepen in de behoeften van de huidige generatie) te verzinnen voor hun klant (de leerling).
Deze game werd gespeeld met 70 deelnemers tijdens één van de bijeenkomsten.

Resultaat

Deelnemers waren erg enthousiast over de vorm van het leren. De game werd met veel energie gespeeld.

Nieuwsgierig geworden?
Game based change traject voor uw organisatie?

Kom in contact!