Terug naar cases

TEN HAVE Change Management

Management en medewerkers Thales leren hoe belangrijk klantgerichtheid is in opdracht van TEN HAVE Change Management

Vraag

Vraag van de klant

Ten behoeve van de kwartaalsessies van het management van Thales vroeg TEN HAVE Change Management aan Salsaparilla om een game te maken over klantgericht denken en handelen. Deze kwartaalsessies werden door TEN HAVE Change Management begeleid; zij zouden ook na de game het leer-/veranderproces bij deze klant verder oppakken.

Aanpak

Aanpak

Salsaparilla verdiepte zich in het verkoopproces, de producten, de leadtime en de klanten van Thales. Daarna ontwikkelde Salsaparilla de game “Feel the Urgency”, een game waarin een andere manier van denken en handelen ten opzichte van de Thales klant getriggerd werd.

Resultaat

Het resultaat

De game werd met veel enthousiasme gespeeld en scoorde hoog op de evaluatie van de kwartaalmeeting. TEN HAVE Change Management gaf daarna aan dat “het kwartje” wel gevallen was bij de mannen en kon verder in haar begeleiding van dit veranderingsproces.

Benieuwd geworden? Game based change traject voor uw organisatie?